بعد صدور قرار المحكمة وثبوت نسب طفلي زينة وجه الفنان المصري أحمد عز لمتابعينه رسالة قال فيها : ” كتير سألوا عليا إمبارح وأنا بطمنكوا الحمدلله كويس وزي الفل وراضي باللي ربنا كتبهولي كله، ومش بس راضي بل سعيد بالإبتلاء وواثق بربنا عاجلاً ام أجلاً! إلي أنا فيه ما هو إلا رفع درجات بإذن الله! طبعاً أنا لا أُعلق على أحكام القضاء ومش حطلع أعمل دوشة ولا أتكلم عشان أنا سايب حقي على ربنا العادل الحق. ويلي بقولوا دلوقتي هوا نفسو لقلتوا من أول يوم في القضية وحأفضل أقولة لأخر نفس في عمري. وأشهد الله على كلامي دا بل وأقسم بالله العلي العظيم إني لم أتزوجها، لا رسمي ولا عرفي ولا شفهي ولا ثانية. ولو كان معاها 100 حكم و100 شهادة ميلاد برضه مش أولادي..”

القسم :

إرسال تعليق

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *

يتم التشغيل بواسطة Blogger.